Δεν υπάρχουν πιά δάσκαλοι


ΠΑΙΔΕΙΑ_ΒΙΒΛΙΑ_WERNER_JAEGER
Αμαθέστατοι οι σημερινοί δημοδιδάσκαλοι – Οικτρή η κατάσταση τής Παιδείας και τής Εκπαιδεύσεως στη σύγχρονη Ελλάδα – Νεαρός διδάσκαλος, στην εκπομπή «Hot Seat» τού Ζουγανέλη, ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΟΝ ΠΡΙΑΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΑΒΗ !!! Τελειώσαμε ως Έθνος με τους αλήτες – προδότες – πολιτικούς τύπου Λοβέρδου / Κουτσίκου κτλ που κατέστρεψαν την Ελληνική Νεολαία τα τελευταία 40 χρόνια…

Η ερώτηση ήταν η εξής: Ποιο από τα ακόλουθα τέσσερα πρόσωπα, ΔΕΝ ήταν παιδί τής Εκάβης;
α. ο Έκτωρ β. η Κασσάνδρα γ. ο Πάρις δ. ο Πρίαμος
Ο αμαθέστατος δασκαλάκος μας λοιπόν, απήντησε… «η Κασσάνδρα» ! Τι να πης; Κατάντια… Τελειώσαμε…

Η Εκάβη υπήρξε πιστή σύζυγος και φιλόστοργη μητέρα, διάσημη ως πολύτεκνη: Εκτός από τον Έκτορα, απέκτησε άλλα 18 παιδιά, όλα με τον Πρίαμο. Ο Ευριπίδης προχωρεί περισσότερο και το 19 το αυξάνει στο μη πιστευτό 50. Ο Απολλόδωρος απαριθμεί τα εξής 14 (4 κόρες και 10 γιοί):
Έκτορας (ήταν ο πρωτότοκος)
Πάρις (γνωστός και ως Αλέξανδρος)
Κρέουσα
Λαοδίκη
Κασσάνδρα
Πολυξένη
Δηίφοβος
Έλενος
Πάμμωνας
Πολίτης
Άντιφος
Ιππόνοος
Πολύδωρος
Τρωίλος
Ως δέκατο πέμπτο τέκνο της Εκάβης αναφέρεται ο Πολυδάμας. Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2014
Μία συμβουλή προς τους νέους και τις νέες τής δύσμοιρης τούτης χώρας: Μην περιμένετε ΤΙΠΟΤΑ από το ξεφτιλισμένο κράτος. Πάρτε ένα ρημάδι «χαρτί» από τα κωλοχανεία τους, αλλά φροντίστε εσείς οι ίδιοι για την μόρφωσή σας. Αυτομόρφωση ! Δεν γίνεται αλλιώς, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ. Η παιδεία και η εκπαίδευση κατεστράφησαν από την καταραμένη «γενιά τού Πολυτεχνείου».

Εσχάτη ελπίς: H αυτοπαιδεία !
Μπουγάδα απλώθηκε χθες στο προαύλιο του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών! Συγκεκριμένα, χθες το μεσημέρι έκπληκτοι πανεπιστημιακοί διαπίστωσαν ότι οι θάμνοι στον κήπο του προαυλίου του ΟΠΑ είχαν αξιοποιηθεί για το…
Η συνέχεια εδώ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ

Χθες και σήμερα, εμφανίσθηκαν στο τηλεπαιχνίδι «Hot Seat» δύο παίκτριες, δασκαλίτσες στο επάγγελμα. Η χθεσινή, ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ το ποιος είπε την φράση «Πάταξον μέν ἄκουσον δέ».
Πάταξον μέν ἄκουσον δέ
κτύπα αλλά (προηγουμένως) άκουσέ με
ιστορική φράση επιμονής του Θεμιστοκλή προς τον Ευρυβιάδη για την αντιμετώπιση του περσικού στόλου στη Σαλαμίνα, αντί στον Ισθμό, το 480 π.Χ.
η φράση αυτή έχει γίνει παροιμιώδης και χρησιμοποιείται σήμερα ως τολμηρή έκφραση σε δίκαιο και λογικό αίτημα.
Η σημερινή, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΗ (έκανε «πάσο») για το ποιο δάκτυλο τού χεριού μας έχει δύο φάλαγγες (αντίχειρας). Σε κάποιο σημείο μάλιστα τού παιχνιδιού, είπε και το εξής αμίμητο: «Είμαι φανατική οπαδή τού…»
Τα συμπεράσματα, δικά σας.
Διηνέκης

Το διαβάσαμε από το: Οικτρή η κατάσταση τής Παιδείας και τής Εκπαιδεύσεως – Νεαρός διδάσκαλος, στην εκπομπή τού Ζουγανέλη, ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΟΝ ΠΡΙΑΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΑΒΗ http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2014/11/blog-post_4717.html#ixzz3KO1xNxuX

Advertisements

6 comments on “Δεν υπάρχουν πιά δάσκαλοι

  1. Καλησπερα Φαιναρετη…
    Υπερβαινοντας τα πατριωτικα μου αισθηματα … απαντω οτι, και να ηθελα, ΔΕΝ μπορω -ουτε φυση μηδει θεση- να υπονομευσω ουτε την Παιδεια ουτε την Διδασκαλία.
    Συγνωμην αν σε εθιξα. Δεν ηταν προθεση μου.
    Καλησπερα

    • Πλατεία Βάθη καλησπέρα. Θα μπορούσαμε να διαβάζουμε εκτός διδακτικής ύλης και να μην ασχολούμαστε μόνο με τα οικονομικά. Δηλαδή να, τα παιδιά να βλέπουν τουλάχιστον οτι μέσα στο σπίτι υπάρχει εναλλακτική διασκέδαση. Παλιά αυτό το είχαμε αφήσει στους διδάσκαλους τώρα πρέπει να το επωμιστούμε και αυτό.

  2. Αυτοδιδασκαλία;; …ναι, θα μπορουσε να λειτουργησει αν καποιος ειχε την «αντιληψη» ή «ικανοτητα», πέραν της θέλησης,να μελετα και να κατεργαζεται πνευματικα γραπτα -υψηλα- νοηματα. Χλωμο… αν και το «γηρασκω αει διδασκομενος» ισχύει για τους παντες και τα παντα. Αλλα άλλο το διδασκομαι (επιμορφωνομαι) σε επαγγελματικα θεματα (που κυριαρχει) και άλλο μελετω για «προσωπικη πνευματικη ανέλιξη και ολοκληρωση συνειδησης».
    Νομιζω οτι οι ελαχιστοι Δασκαλοι που ΥΠΑΡΧΟΥΝ (σαν τον Νατσιο, τον Καργακο κ.ά.) θα έπρεπε να δημιουργησουν μια «φιλοσοφικη ανθολογια» (για αρχάριους), ενα βιβλιο 100 σελιδο το πολυ, οπου θα παραθέτονται θεμελιακα και στοιχειωδη «σημεια» Ελληνικου Πνευματος. ΤΟ βιβλιο αυτο να συνοδευεται και απο «βιβλιο καθηγητη» οπου ο δασκαλος θα βοηθηθει οχι μονον στην αρτια αναπτυξη (γλωσσολογικη, εννοιολογικη / ετοιμολογικη, ιστορικη ΚΑΙ φιλοσοφικη) αλλα ακομα και με υποδειξη του απαιτουμενου «υφους» !!
    …κατι που φανταζομαι οτι θα συγγενευει πολυ με το ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΙΟ !!
    ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΟΧΟΣ : η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗΣ και ΣΕΒΑΣΜΟΥ για το Ελληνικο Πνευμα , και μετα η ΜΑΘΗΣΗ και ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ τροπου σκέψης !!
    Παραδειγμα : δες αυτο :
    «ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ», La légende des sciences (υποτιτλισμενο).


    Καλο ΣΚ, υγεια και Ελευθερία

    • Βεβαίως, Φαιναρετη, «θα μπορουσαμε»… προσωπικα, οσο όλα πηγαιναν καλα, η «δουλία» κατειχε συντριπτικο μερος της ζωής μου. Οταν μας προέκυψαν τα «μνημονια», αναρωτηθηκα «ποιος ειμαι και που παω / παμε;;» Και μολονοτι η «δουλία» εγινε περισσοτερο σκληρη και πολυ λιγοτερο «αποδοτικη», βαλθηκα να διαβαζω ό,τι ειχε σχεση με την καταντια μας (ποιοι ημασταν και ποιοι γιναμε) και βεβαια με βασικα οικονομικα θεματα. Ο ύπνος συρρικνωθηκε σε 3-5 ώρες.
      Αποτελεσμα 1ο : 13+ Gb κείμενα και βιντεο, σχεδον όλα διαβασμενα διεξοδικα.
      Αποτελεσμα 2ο : Μια οργη για την αγνοια μου, σε ηλικία «ασπρης τρίχας» !!
      Η «αυτοδιδασκαλία» μπορει να «αποδοσει» σε εμένα. Με βοηθησε η παιδιώθεν Παιδεία μου. Στους νεοτερους (45 και κατω) το νομιζω πολυ δυσκολοτερο… τους λείπει η «αντιληψη» οτι ειναι «ελλειπεις» !!
      Χθες ακόμα επεσα (ιντερνετικα) επάνω σε καποιους Δασκαλους που κανουν μια αξιοπολογη προσπάθεια. Σε παραπεμπω :
      Ἡ Ἐκμάθησις τῶν Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν ὡς Εὐοδωτικὸς Παράγων
      ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΦΙΛΟΝΟΗ ΕΚ ΠΟΝΤΟΥ
      http://filonoi.gr/2014/12/01/h-ekmathhsisi-ton-arxaion-ellhnikon-os-eyodotikos-paragon/
      …και σκαλιζοντας :
      «Διαλεχθώμεν Ελληνικως»
      ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
      http://fronein.blogspot.gr/p/blog-page.html
      ….κειμενα τα οποια «εσωσα» για προσωπικη μελετη.
      Απο αυτα καποιος μπορει, αν θέλει, ιχνηλατώντας άλλες εξειδικευμένες πηγες, οχι μόνον να εκτιμησει την σπουδαιότητα αυτης της ανεκτιμητης Γλωσσικης, Φιλοσοφικής και Επιστημονικης κληρονομιάς, αλλα και να καθορισει με σημαντικη ακριβεια τα ΑΙΤΙΑ της ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ της Παιδείας μας.
      Ειθε το Φως να φωτιζει τον δρομο σου, Φαιναρέτη.

  3. Καλημέρα Φαιναρετη… αναρωτιέμαι αν τα αρθρα σου «σταματανε» καπου λογω αγνοιας ή λογω σκοπιμοτητας. Σημασία εχει να καταλαβουμε ΠΏΣ -με ποιον τροπο- εχουμε φτασει στο «σημειο» αυτο.
    Η απαντηση, νομιζω, ειναι αυτη :
    ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ (παιδείας) : τα «φρουτα» της υπονομευσης αυτης (ετων κατω των 45, και οσο νεότεροι τοσο εντονοτερα) σημερα ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ !!
    Τι;; Πως;; …Μα βεβαια αυτο που τους ΜΑΘΑΝΕ -τοτε- οτι / να αποτελει τον «δικο τους κοσμο».
    Βλεπε : http://www.youtube.com/watch?v=I9WorQ_z_v0 κυριως μετα το 2:10 έως 4:30

    • Τα άρθρα που αναρτώ δεν σταματάνε εν πολλοίς . Να Είσαι καλά και να μην υπονομεύεις την παιδεία και την διδασκαλία. Δεν υπάρχει δικός τους κόσμος αλλά δικός μας κόσμος. Έρρωσω

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s